5 Ocak 2010 Salı

yeni yıla ters ayakla mı girdim ne?

Maşallah yeni yıla pek bir güzel başladık. Önce dün, aldığı kararların kanındaki insülin değeri ile alakalı olan sayın bölüm başkanımın, iki haftalık tatilimi kaldırması yetmiyormuş gibi bugün postamda da "Bu sitenin yöneticisi kim bilmiyorum" diye başlayan Aşura ile aşure arasındaki farkı anlatan nerdeyse 35 cilti bulacak bir dini bilgilendirme ile karşılaştım. Öncelikle beni bilgilendirmeyi boynunun borcu bilmiş sayın yorumcuya teşekkür ederim. Aşura ile aşure arasındaki farkı merak etmiyordum ama öğrenmiş oldum. Ne demişler bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp di mi. Başka beğenmediğiniz yazılarınız varsa onlara da yorum yazın, beklerim. Hem bu sitenin yöneticisini ( bu arada ben sitede oturmuyorum, o yüzden site yöneticisi değilim veya herhangi bir siteyi yönetmek gibi bir merakım hiiiiçç yok. Ben ve yönetmek Allah koru yalebbim!!!!) bilseniz ne olur bilmeseniz ne olur, sizin gibi Allahın kulu işte. Beni tanımak da işinize gelmez, ne yapcaksınız beni tanıyıp, boşverin gitsin. Siz bizi bilgilendirin yeter.

Hiç yorum yok: