2 Ocak 2010 Cumartesi

ilk yazı


Bismillahirrahmanirahim, kul euzubin nas melikin nas ilahin nas min şerril vesvasil hannas.....

Döneme uydum dini bir başlangıç yaparak yılın ilk yazısına, 'nas' süresinden bir kuple ile başladım. Zaten 'nas' nazar duası (yanlış bilmiyorum di mi?), böylece bana ve bu yazıyı okuyan(lara)a hiiiççç nazar değmeyecek. Hepimizi koruma altına aldım.

Kendi kendime bu yıl hergün birşeyler yazmaya söz vermiştim. Daha baştan sözümü tutamadım, yılın ikinci günü başladım yazmaya. Neyseeeee.....

Dün, akşamdan kalma olduğumuz için sersem gibi geçti. İ.'lerde çoluk çocuk geçen bir yılbaşının ardından, "çocuk nedir? ne değildir?", sabahın üçünde bile zıplayıp duran, evdeki bütün yetişkinler gözkapaklarını birleştirmek için canlarını verebilecekken "hadi tombala oynayalım!"diye tutturan çocukların enerjisi ile kim, nerde, ne zaman baş edebilmiştir, edebilecektir. Çocuk sahibi olmak demek bu enerji ile baş edebilmek mi demektir? Eğer böyle ise o zaman "yandım gülüm, keten helva", soruları kafamı kurcalamaya başladı.

Ama bütün bu sorulara rağmen, umarım 2010 bana sürpriz yapar ve bu yıl aramıza birisi daha katılır. Hadi bakalım 2010 göster kendini!

Gerçekten de 2010'un başıma iyi şeylerin geldiği, şeker gibi bir yıl olmasını diliyorum. Hem bu sene çift sayı, severim çift sayıları ben. Her ne kadar hayatımdaki bütün önemli olaylar tek sayılı zamanlarda olmuşsa da bu sene şeytanın bacağını kıracağız inşallah.

Umarım herkes için bu sene daha iyi, az hasarlı ve hatırlanası bir yıl olur.

2 yorum:

zapere dedi ki...

Efendim nice senelere sağlıkla ve mutlulukla Dam'ınızla ulaşmanız dileğimle yeni yılınızı kutlarım efendim.Fakaaat bence siz bir dilek ağacı edinmelisiniz.Öyle ucuza çocuk sahibi olmak yok Damlıbayan..Önce ağacı dikeceksiniz,dalına kırmızı kurdaale ile çocuk dileyeceksiniz ki garantili olsun şu ufaklık..Demi amma :))...Sevgiler

elektra dedi ki...

:) o enerji olmuyor da , başa gelen çekilirin verdiği bir sabır oluyor. enerjinin bittiği yerde sabır başlıyor yani:) korkma:) dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum...