28 Aralık 2009 Pazartesi

sevgili noel baba


Sevgili Noel Baba,
Bu sene kendi kendime bir akım yarattım herkese mektup yazıyorum. Artık kimse birbirine o güzel mektup kağıtlarını kullanarak birşeyler yazmıyor. Ne kötü di mi? Teknoloji kuşu olduk hepimiz. Mazallah şu elektriğe felan birşey olsa bittik. Neyse sanırım bu mektup senenin son mektubu, umarım seneye doğmamış çocuğuma mektup yazıyor olurum.
Gelelim benim bu mektubu yazma nedenime. Yok yok merak etme, ben geçen sene hesaplaşması felan yazmayacağım sana, zaten ben her daim kendimle hesaplaşıyorum, bu sene o sene farketmez. Öle böle yuvarlanıyorum işte. Benim senden bir iki istiramım olacak, mümkünse onları iletmek ve de yeni yıl sebebiylen senin gözlerinden öpmek istedim.
Evet sevgili Noel Baba, gelelim sadede. Ben iki gün sonraki yeni yılda senden hediye olarak bir zaman makinesi istiyorum. En kısa sürede, please. Şöle geçmişe dönüp bir iki hesaplaşmam var, onları halledip gelivericem. Ha bir de sevgilerimi sunamadığım biri var, onunla konuşacağım iki dakika. Bu yeni yılda geçmişin yükünden kurtulalım di mi ama?
Sonracığıma bir çuval umut istiyorum. Ama bu sihirli bir çuval olsun. Ben Boğaz Köprüsü'nün üstünden çıkıp savurdukça, bitmesin. Artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin.
Bir de senden el çabukluğu marifet birşey istiyorum. Ben elimi şaklatınca kimse yalan söylemesin, ne düşünüyosa ağzından o çıksın. Mış gibiler kalmasın.
Ve sevgili Noel Baba, son olarak senden biraz daha cesaret istiyorum. Niye istediğimi söylemeyeyim seneye sürpriz olsun.
Sanırım hepsi bu kadar. Sevgili geyiklerine selam eder, ellerinden öperim. Umarım bu sene çok yorulmadan, kazasız belasız geçer akşamın. Çok sıkı giyinme buralarda havalar çok sıcak, biraz daha böyle giderse Ocak'ta denize gireceğiz.
Haaa, bak unutuyordum. Noel Baba'cım, paketin üstüne milli piyangoyu kazanacak talihli numarayı da yazarsan çok makbule geçer, bir ömür boyu duacın olurum. Sen şifreli yaz, paketin desenlerinin arasına filan, ben anlarım.

Seni çok seven,

G.B.

1 yorum:

nalan dedi ki...

Sevgili karga;dileklerini çok beğendim,en kısa zamanda işleme sokması için noel babana el altından vereceğim
imza :noel annen