7 Ağustos 2009 Cuma

Çoook güzel bir gündü çoookkkk




Valla değmeyin keyfime....Bugün süper geçti. Sabahtan şööle bir karşıya kadar gittim, 8:30'da Taksim keyfi yaptım; işe gidenleri, kahvaltı ettiğim yerin balkonundan kuşbakışı dikizledim, Yunan konsolosuna bir selam çakıp, geldim (Sabahları Taksim ayrı güzel hatta gecesinden daha güzel ).



Bugün bitmek bilmedi benim için. Niye? 1. izne çıktım (taaaa 31 ağustos'a kadar iş neyn yok, sadece tatil, resetleme modu) 2. öğleden sonraki çay partisi.
İzne çıktığım bugün, sndrfknella ve ben, sevgili komşum ve blog arkadaşım ekmekçikıza çaya davetliydik. Bütün gün ağzım kulaklarımda sırıtık sırıtık dolaştım durdum. İş çıkışı sndrfknella'yı attım arabaya, bana geldik. Duş al, hazırlan vs. saat beşi biraz geçe komşu kapısını tıklattık veee karşımızda ekmekçikız.
Yedik içtik güldük konuştuk, konuştuk güldük yedik içtik. Çaydı kahveydi mahlepli likördü derken saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Saatler nerdeyse dokuzu gösteriyordu biz ekmekçikız'ın evinden ayrıldığımızda. Daha otururduk oturmasına ama hem ekmekçikızı daha fazla yormayalım dedik hem de benim sevgili dostum E. aradı "birşeyler yapalım mı " dedi, onu kıramadım, görmek istedim.
Bugünkü keyifli, güzel akşamüstü/akşam için çok çok teşekkürler ekmekçikız. Dönüşte sıra bende, Yunanistan anıları ve resimleri eşliğinde sakızlı likör attırırız inşallah.


Ekmekçi kız'dan sonra E.'ciğimi görmeye gittim. Atladık Moda'ya gittik. Ali usta'dan birer dondurmayı mideye gönderip, Kemal'in Yerinde de denize nazır çaylarımızı yudumladık, ondan bundan şundan konuştuk, kaynattık. Onu da uzun zamandır görmüyordum, iyi oldu.
Valla mide fesatı geçireceğim ama değdi doğrusu.
Süper bir gündü bugün, emeği geçenlere binlerce teşekkür.

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

:)))
Estağfurullah efendim!
O keyif ve zevk bana ait.
Evet, en kısa zamanda tekrarını dilerim, ben de.
:))

nalan dedi ki...

dondurma deyince duramadım lafa karışayım dedim. bostancı'da minibüs yolunda sayılır lunapark civarında yeri; bir yaşar usta vardır. eğer denemediyseniz bir de orada gidip dondurma yerin derim ben. kıyaslayın taa bostancı'ya kadar uzanmak için değer mi diye :)

karga'nın günü dedi ki...

Sevgili ekmekçikız, ayın yirmisinden sonra her an olabilir :)))Bu aralar malzeme toplamak lazım :))
Sevgiler...

Nalan, benim için dondurma deyince akan sular durur. en kısa zamanda burayı keşif gezisine çıkıyorum.
Sevgiler...

Sndrfknella dedi ki...

Şanslıyız değil mi kuşum??? ;)