23 Temmuz 2009 Perşembe

TGIF


Ohhh...haftasonu geldi yaşasın...Evet daha friday değil ama olsun benim için bugün friday. Yarın sabah bir konsolosluk iş var ve sonra tüm gün bana kalıyor. Bu hafta sonu cumartesi çılgın bir temizlik ve yemek partisi vermeyi, evi deli gibi temizleyip, kap kap yemek hatta arada bir de kurabiye pişirmek gibi şeyleri hayal ediyorum bugün. Pazar günü içinse sevgiliyi ve kardeşi kandırıp yakınlarda bir yerlere ama mümkünse bir deniz kenarına kaçma fikrim var. Bakalım, bunlar şimdilik hayaller. ( Şu anda çalışmam, vatana ve millete faydalı biri olmam lazım ama ben blog aleminin sihirli dünyasında fink atıyorum. Amaaan nasıl olsa hafta sonu geldi. Yapılacakları sonra da yaparım.)

Artık "plan" kelimesini kurmamaya çalışıyorum çünkü ne zaman plan program yapsam biri aradan fırlıyor, herşey alt üst oluyor ve ben düşündüklerimi yapamadım diye sinirden ölüyorum (sadece ölsem iyi; etrafıma Terminatör terörü estiriyorum, evdeki herkes, kediler dahil ortadan yok oluyor, sonra ben yaptıklarımdan dolayı üzülüyorum, pişmanlıktan içim içimi yiyiyor ama sonra yine aynı şeyler oluyor, ben aynı şekilde davranıyorum. Bu böyle sürüp gidiyor.)

Umarım bu haftasonu yazacak bol bol malzeme toplarım.

Şimdilik that's all folks...
P.S. Resim moleskine sayfasından, seneye kendime yılbaşı hediyesi olarak bunlardan bir tane almayı planlıyorum. Ay aman!!! pardon hayal ediyorum. :)))

1 yorum:

zafer dedi ki...

Ya afedersin terminatör şey yani kızmayacaksanız bişey diceem.. "Bizim evi de temizleseniz"..Maşallah çok isteklisiniz,sizi sizin ev kesmez bence.Üstüne sıraya gireyim demiştim de :)