21 Temmuz 2009 Salı

Ne bu sıkıntı şimdi?


İçime öyle bir sıkıntı çöktü ki, nefes alamıyorum. Hayırdır inşallah....Sabah arabayı kullanırken şeytan dedi ki bas git, arabanın benzinini fulle, teybin sesini de aç, artık yol nereye götürürse git dedi....Yapamadım. Böyle şeyler kitaplarda ve filmlerde oluyor işte. Kadın herşeyi ardında bırakır gider...Gerçekte olmuyor, işe telefon edip ben gittim ne yaparsanız yapın denmiyor...


İçime öyle bir sıkıntı çöktü ki, vücudumu ağırlaştırıyor. Hayırdır inşallah....Elim, kolum kalkmıyor bugün. Halbuki iyi uyudum, hiçbir yerim ağrımıyor ama öyle işte canım birşey yapmak istemiyor.


Benim denize gitmem lazım....

2 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Geçen haftaki karın egsersizlerinin etkisidir o Gamlu Baykuş'um :))))

karga'nın günü dedi ki...

Canım,
Karın egsersizinin etkisi geçti..Bu deniz tuzu eksikliği gibi geliyor bana ;))