11 Ağustos 2007 Cumartesi

Gazoz,simit,sakız


Bugün sabah kahvaltımı simit,beyaz penir ve bir litrelik kola eşliğinde yaptım.Arada sırada böyle bir değişiklik iyi geliyor insana. Kahvaltımı yaparken çocukluğumdan beri vazgeçemediğim şeyler aklıma geldi. Simit ve kola gibi. Aslında bu ikili, simit ve Uludağ gazoz olarak değişirse daha lezzetli oluyor. Sizde aynı şeyleri hissermisiniz bilmem ama ben Uludağ gazozun kapağını açtığımız zaman çıkan kokuya bayılıyorum. Başka hiçbir gazozda omayan o harika koku ve tad çocukluğumdan Uludağ gazozu vazgeçilmez yapıyor.
Gazozdan başka benim için vazgeçilmez olan şey ise mavi,sarı ve pembe üç toptan oluşan Cicoz sakız. Bu sakızda da hiçbirinde bulunmayan değişik bir tat ve koku var. Ağzınıza attığınız anda bu değişik koku ve tadın yoğunluğu sizi sarmalıyor.Eskiden aynı renkte Dandy sakız vardı. Şimdilerde üretilmiyor sanırım.Onun da böyle sıradışı kokusu ve lezzeti vardı. Çiğnemeden önce derin derin koklar, sonra ağzıma attığımda o değişik tat gitmesin diye ağzımda bir süre beklettiğim ya da ilk anda gelen tad azalmaya başlayınca hemen eskisini çıkarıp yeni sakızları çiğnemeye başladığımı hatırlıyorum. Hoş şimdi aynısını Cicoz için yapıyorum. Eğer Dandy sakızının hala bulunduğu eski bir bakkal ya da süpermarket biliyorsanız bana haber verin.
Şimdi gidip ağzımı cicozlarla dolduracağım...

4 yorum:

Becky Cheung dedi ki...

Hello :)

Sndrfknella dedi ki...

Yarın sabah cicozlar benden ;) Dandy'yi ve o muhteşem renklerini ben de özledim. Bulursan bana da alır mısın bir paket?

Kocaman öptüm

Sevgiler :)))))

karga'nın günü dedi ki...

Dandy çocukluğumuzun sakızı. Tabii alırım Sndrfknella'cım, almam mı ?

:)))))))

karga'nın günü dedi ki...

Hi beracahvalley !